RAGNO GRUP MARAZZI – Șaptezeci de ani în evoluție.
RAGNO GRUP MARAZZI – Brandul Ragno este unul dintre protagoniștii istorici ai dezvoltării și succesului industriei italiene a suprafețelor ceramice din lume.
Era 1950 când Afra Fontana și soțul ei Romeo Giacobazzi, membru al familiei de fermieri și brânzeturi Tabina di Magreta, partener al lui Pietro Marazzi la cinematograful Cristallo, au decis să se alăture lui Vincenzo Gibertini pentru a înființa un fabrica de ceramică pe care au numit-o , Ceramiche Ragno S.R.L. A fost prima companie ceramică după război. O sinergie care a dus la schimbarea destinului unui teritoriu care, până atunci, fusese în principal agricol. Ceramiche Ragno a devenit astfel protagonistul creșterii districtului ceramic italian, în anii 1960 și 1970, în producția de gresie și faianță pentru diverse segmente ale industriei construcțiilor la nivel național și internaţional .
În 1989, Marazzi a cumpărat La Ceramiche Ragno, dublându-și cifra de afaceri. Introducerea tehnologiilor avansate și automatizate de producție, între începutul anilor 1990, a fost asociată cu o redefinire a strategiei comerciale și de marketing orientată din ce în ce mai mult către nevoile clientului și ale pieței, cu dezvoltarea consecventă a unei game largi de produse compatibile cu gusturile consumatorilor. Anul trecut, la Cersaie, Expoziția internațională de ceramică pentru arhitectură și mobilier de baie, Ragno a sărbătorit șaptezeci de ani de istorie a producției prin reînnoirea promisiunii de a rămâne un brand care se angajează constant să răspundă nevoilor clienților săi și profesioniști în proiecte.
Soluții decorative și de înaltă performanță – oferta Ragno a fost întotdeauna declinată în soluții în conformitate cu tendințele de design interior și mobilier destinate să dureze în timp. Ragno oferă o gamă completă și din ce în ce mai specializată de gresie și faianță pentru interior și exterior .